Vår fantastiska kundservice når en imponerande svarstid på 18 sekunder för tredje året i rad!
Det är med stor glädje och stolthet som vi kan meddela att vår kundservice har bibehållit 18 sekunder svarstid på telefon under de senaste tre åren.
Utöver snabba svar har vår fantastiska kundservice även löst 90% av kundens ärenden direkt under första samtalet.
”Det här är verkligen ett fantastiskt resultat av teamets otroliga engagemang! Tack vare den starka samarbetsandan i hela administrationen har vi kunnat leverera snabba svarstider till våra kunder. Jag är så imponerad och stolt över allas dedikation, som gjort att vi har kunnat upprätthålla denna höga standard i över tre år – vilken bedrift”, Klara Sandahl VD
Vi har alltid strävat efter att våra kunder ska vara nöjda, och under våra 15 år i branschen har vi arbetat med flera aspekter i vår kundservice. En central del av detta är att säkerställa att våra kunder får snabb hjälp när de behöver det. En annan viktig aspekt är att kunden alltid ska få hjälp – oavsett vem som svarar.
”Våra svarstider är snabba och alla medarbetare har hög kompetens, för att kunna supportera alla ärenden. För oss spelar det ingen roll vem i teamet som svarar – vi alla är alltid här för att ge den bästa servicen!” säger Matilda Bohäll, Kundservicechef.
Vi ser fram emot att fortsätta arbeta i samma anda och leverera hög service till våra kunder.
Vill du läsa mer om vår kundservice?
Här är vårt NKI-resultat från 2023.