Runt 20% av alla ärenden kan lösas automatiskt!

Runt 20% av alla ärenden kan lösas automatiskt!

Alltid öppet

Voiceboten blir en ny medarbetare som aldrig behöver ledigt, aldrig blir trött och alltid svarar lika trevligt och korrekt.​
Inte nog med att Voiceboten tar hand om de trista rutinärendena, den gör det 24/7, året runt.​
Dessutom betalar den sin egen lön!

Effektivt, personligt

För att möta behovet av en personlig kundservice använder Voiceboten AI för att tolka och förstå. Den förstår både innebörden av kundens frågor och ger korrekta svar. Voiceboten kan även koppla kunden till rätt person eller kö. Detta minimerar mängden kostsamma felkopplingar och kortar handläggningstiderna. ​

Högre krav

Undersökningar visar att 60% av inringande kunder förväntar sig svar direkt, och toleransen för långa talsvar och köbesked är lägre än någonsin. ​
Vår Voicebot kan snabbt och enkelt tolka kundernas frågor och därefter ge korrekta svar. Det innebär mindre kötid för kunden och mer tid åt personalen att hjälpa kunder i mer värdeadderande frågor.​

Jag kan hjälpa er med det här:

Felanmälan

Informerar om var kunden enklast gör sin felanmälan och kan skicka ett SMS med info eller länk​.
 

Fakturafråga

Kan hämta uppgifter om den inringandes faktura och skicka SMS eller skapa Swish betalning.​ Tjänsten kan också med hjälp av regler ge anstånd med betalning.​
 

Öppettider

​Kan informera om en avdelnings specifika telefontider eller öppettider​.
 

Lagersaldo/Status leverans

Hämtar information om en varas lagersaldo och läser upp det för kunden, kan även hämta information om leverans eller sevice ärende​.​

Frånvaro/sjukanmälan

Tar emot och skickar vidare information om frånvaro eller sjukanmälan​.

Boka

 ​Tjänsten kan hitta och föreslå bokningsbara tider baserat på uppslag mot schema.​

Driftsinformation

​Ger information om pågående driftstörningar allmänt eller baserat på identifikation via A-nummer​.

Vill du veta mer?

Frontdesk lösningar har alltid kommunikationen i fokus. Samla Samtal, Chatt, Mail och Sociala medier i en plattform. Eller varför inte koppla en voicebot till din befintliga växel som kan svara på era kunders vanligaste frågor.

Kontakt

Vill du veta mer?

Frontdesk lösningar har alltid kommunikationen i fokus. Samla Samtal, Chatt, Mail och Sociala medier i en plattform. Eller varför inte koppla en voicebot till din befintliga växel som kan svara på era kunders vanligaste frågor.

Kontakt