Oavsett om det är ekonomiavdelningen som besvarar ett fakturaärende, kundservice som hjälper en kund i chatten eller en följare som ställer en fråga på Facebook, behöver ni aldrig byta plattform. Det stämmer, PINGenting har varit enklare.

Statistiken har aldrig varit lättare att tyda. coPing samlar statistik över all kommunikation – chattar, samtal, mail och meddelanden från sociala medier.

coPing ser vad dina kollegor arbetar med just nu och styr samtals-, chatt- och mailtrafiken därefter. Det innebär att personen som sitter i ett samtal inte blir störd av en chattfråga, eller att det ringer på en kollega som är iväg och hämtar en kopp kaffe.

Nu kan du använda Microsoft Teams plugin fullt ut i Ping 

Visste du att vi kan koppla ihop Microsoft Teams med Pingtelefoni?

Med Teamskoppling får du stöd för telefoni och Teamsappen blir en mjukvarutelefon i din dator och mobil. 

Läs mer

Förenkla för kollegor och öka kundnöjdheten med kunskapsbibliotek i Coping

För kundtjänster kan det vara svårt att hitta rätt information och att sätta tonen på de svar som företaget ger till sina kunder på alla avdelningar. Med hjälp av Pings kunskapsbibliotek får du ett redskap som löser problemet!

Läs mer

Ta snabba dialoger direkt i chatten

Chatten är en central del i Ping. Den ingår alltid och finns alltid tillgänglig oavsett om man vill kommunicera direkt med en kollega, i grupper eller öppna forum.

Läs mer