Vår leveransprocess är SMART
Det är med stolthet som vi erbjuder er en enkel och trygg leveransprocess. Frontdesk har driftsatt tusentals företag de senaste 13 åren med 98% hög kundnöjdhet.
Vår leveransprocess är SMART
Det är med stolthet som vi erbjuder er en enkel och trygg leveransprocess. Frontdesk har driftsatt tusentals företag de senaste 13 åren med 98% hög kundnöjdhet.
Vår leveransprocess är SMART
Det är med stolthet som vi erbjuder er en enkel och trygg leveransprocess. Frontdesk har driftsatt tusentals företag de senaste 13 åren med 98% hög kundnöjdhet.
Information kring utbildning, driftdag och eventuell hårdvara är skickad. Ni är nu klara för drift.
Vår säljare har träffat er på ett möte.
Vi har tagit fram den bästa lösningen efter era behov.
Vår leveransavdelning skickar ett välkomstmejl med info samt uppsägningsblankett som ni skickar vidare till er nuvarande operatör.
När er nuvarande operatör bekräftat att uppsägningen är klar meddelar ni er leveranskontakt.
När uppsägningen är bekräftad är det grönt ljus för oss att portera nummer (alt. för oss att portera numrena). Vi bekräftar när det är godkänt.
Information kring utbildning, driftdag och eventuell hårdvara är skickad. Ni är nu klara för drift.
1.
Uppsättning & Utbildning
Vi börjar med ett möte för att bygga upp växeln efter kundens önskemål. Nästa tillfälle håller vi utbildning för administratörer och användare i hela plattformen.
2.
Driftdagen
Avstämning under dagen med personlig driftkoordinator . Under driftdagen är er
driftkoordinator tillgänglig hela dagen för frågor & support.
3.
2 veckor efter drift
Två veckor efter drift har vår utbildare uppföljning tillsammans med er och säkerställer att växeln fungerar som ni önskar. Har ni eventuella justeringar fixar vi det.
1.
Uppsättning & Utbildning
Vi börjar med ett möte för att bygga upp växeln efter kundens önskemål. Nästa tillfälle håller vi utbildning för administratörer och användare i hela plattformen.
2.
Driftdagen
Avstämning under dagen med personlig driftkoordinator. Under driftdagen är er driftkoordinator tillgänglig hela dagen för frågor & support.
3.
2 veckor efter drift
Två veckor efter drift har vår utbildare uppföljning tillsammans med er och säkerställer att växeln fungerar som ni önskar. Har ni eventuella justeringar fixar vi det.
1.
Uppsättning & Utbildning
Vi börjar med ett möte för att bygga upp växeln efter kundens önskemål. Nästa tillfälle håller vi utbildning för administratörer och användare i hela plattformen.
2.
Driftdagen
Avstämning under dagen med personlig driftkoordinator. Under driftdagen är er driftkoordinator tillgänglig hela dagen för frågor & support.
3.
2 veckor efter drift
Två veckor efter drift har vår utbildare uppföljning tillsammans med er och säkerställer att växeln fungerar som ni önskar. Har ni eventuella justeringar fixar vi det.
”Vi är supernöjda och er support håller världsklass!”
Thomas Karlsson
”Vi som jobbar tillsammans har som mål att alltid se till att våra kunder får snabb och riktigt bra service direkt . Vi hanterar därför allt från simkortsbyten till nya växelflöden och mer avancerade inställningar för att undvika hanteringstid mellan flera personer”
Moa Martinsson, Kundservicechef